Drömmar

Sitter och drömmer blandannat om mörkblå Tretorn-ridstövlar. Förut ville jag ha ljusblå, men nu har jag tänkt om och kommit fram till att det inte är lika snyggt trots allt. Inte lika praktiskt heller för den delen. För ridutrustning ska trots allt vara praktiskt också, man ska känna att man kan röra sig fritt i den utan att behöva vara rädd för att smutsa ner sig.

För övrigt kan jag för tillfället inte komma på särskilt mycket mer att skriva om, så istället slänger jag in en lågupplöst bild med video-kvalitet, från förra torsdagens ridpass.


Dagens outfit: Gröna, helskodda ridbyxor av okänt märke. Svart icke ridjacka. Nötta gamla ridskor. Billig, svart rihjälm. Silversporrar med läderremmar från Häst och fritid. På hästen: Svart Wintec-sadel. Svart träns av okänt märke. Svarta benskydd från Globus (?). Svartgrönblårutigt schabrak av okänt märke. Lyxigt värre. Not. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0