Snart blir sitsen perfekt ... Snart!

Ni vet ett sådant ridpass då alla bitarna plötsligt bara faller på plats, och känslan av att äntligen förstå infinner sig? Just så kändes det för mig idag när jag red ut på en långtur med Hero som hoppade och studsade glatt i galoppen. Förutom att det var så oerhört härligt, så gick det äntligen upp för mig hur man ska vinkla fötterna för att de inte ska stå utåt! Det gick suveränt, så fantastiskt jättebra!
 
Att vadmusklerna värker nu, det tar jag bara som ett gott tecken på att jag faktiskt använt dem och jag förstår att det nog inte alltid kommer göra såhär ont. För när jag börjat bygga upp de där musklerna ... Då jävlar ska ni få se på supersits!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0