Rosa

Jag är egentligen ingen prylnerd, men ibland händer det att jag sitter och surfar runt bland olika hästsportbutiker på nätet och dreglar över läckra prylar som sticker ut lite bland denna hästvärld av mörkblått och brunt. Rosa tycker jag om, i alla fall små detaljer eftersom att jag misstänker att jag passerat åldern då det var okej att gå klädd i helrosa utstyrsel. Men jag har till exempel ett rosa ridspö från hööks och funderar på att inhandla lite mer rosa hästgrejor också.

Synd är bara att medryttarponnyn är en valack, för inte kan man sätta rosa utrustning på en kille, till min stora förtret. I och för sig är det nog tur det, för gud vet hur min ekonomi sett ut då! Förmodligen på botten eller minus. Så jag får väl vara glad över att det inte är ett sto jag är medryttare på och nöja mig med mitt rosa spö och kanske rosa sporrar så småningom. Om det inte dyker upp nya, revulotionerande rosa ridstövlar förstås- för då ska jag ha dem också, kosta vad det kosta vill!


Ponnyprakt.se finns det mycket rosa hästgrejor.

Kommentarer
Postat av: Myran

hihi! sicka roliga ;) Kika gärna in på min blogg ^^ massa hästar ^^

2011-07-12 @ 02:31:45
URL: http://trinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0