När jag sa rosa, menade jag inte sådär!

Okej, jag trodde verkligen att jag gillade rosa och ville ha in det i ridsporten! Men då tänkte jag kanske inte riktigt på det här sättet. Kollektionen är skapad av en föredetta playboymodell och jag trodde allvarligt att jag skulle skratta ihjäl mig när jag såg kreationerna! Såg mer ut att vara till barbies än till vanliga människor och hästar om jag får säga vad jag tycker, men mest av allt såg det ut som vanliga kläder. Och man vill ju faktiskt inte att folk ska tro att man gått på Lindex barnavdelning och shoppat sina ridkläder, eller?


Men tro inte att DET DÄR var det värsta, vänta bara tills ni får se ridkläderna!

Typiskt! Hade verkligen hoppats mycket på kläderna när jag läste om dem i Hippson-tidningen, men det föll mig verkligen inte i smaken! Kan ingen skapa något som är rosa på ett lite mer smakfullt, hästigt och moget sätt?

Kommentarer
Postat av: ebba

gud så sött älskar hästar vad är det för ras om du vet det aass fin blogg

2008-11-28 @ 15:18:07
Postat av: Bea

Svar till Ebba: Vad hästen på bilden är för ras kan jag tyvärr inte svara på. Kul att du gillade min bloggi alla fall! :-)

2008-11-28 @ 22:01:23
URL: http://ridlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0