Min stallgarderob

Vad gäller min stallgarderob finns där en salig blandning av märken och jag har inte direkt något speciellt märke som jag absolut måste ha. Cavallo tycker jag dock om, hur coolt är det inte att ha ridbyxor som har dragkedjan på sidan istället för rakt fram som på vanliga ridbyxor? Jag tycker om det i alla fall, så jag har två par sådana ridbyxor! :-D Jacson är också ett märke som jag tycker om, de har en del riktigt snygga kläder, har blandannat en blå-vit jacka därifrån och ett par varma ridskor (som dock är lite för stora ...).

Annars är jag ingen märkesnörd, hööks fungerar fint för mig och de vanligtvis dyrare sakerna jag äger har jag snubblat över på osannolika reor som bara tycks drabba mig. Mina måttbeställda cavalloridstövlar snubblade jag till exempel över på en marknad och det känns nästan pinsamt att prata om vad jag köpte dem för. Men oddsen för att hitta ett par ridstövlar, och att detta enda par passar just mig alldeles perfekt? Med tanke på att jag brukar vara för kort för alla stövlar händer det nog en gång på millionen. Men det gäller att ha tur ibland och ha ögonen öppna! :-)

Nu skulle jag bara behöva ha den enorma turen att trilla över vinterridstövlar till vrakpris, gärna fårskinnsfodrade. Det där med att rida med ridskor på vintern fungerar inte riktigt för mig känner jag, det känns oseriöst på något sätt! Synd är det bara att jag måste måttbeställa om jag ska ha rejäla vinterridstövlar, och ni vet ju vad man säger. Smakar det, så kostar det.

Kommentarer
Postat av: Elvedin Mesic

men tack going :D din blogg design är ju grym den med!

2008-11-27 @ 20:53:37
URL: http://stylebymesic.blogg.se/
Postat av: Linda

tack för tipset! haha satt en bra stund o försökte me de men lyckades inte..."uppdatera-knappet" hade nämligen försvunnit :P men nu funkar de! hehe.

2008-11-27 @ 21:09:38
Postat av: Mikaela

Skönt för dig ;) Jag är inne i en svacka just nu bara.. Förhoppningsvis över imorgon! haha

2008-11-27 @ 21:35:08
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0