Hästrelaterat sommarjobb, en dröm jag delar med många andra

Har börjat titta mig runt efter potentiella sommarjobb för 2009. Kanske verkar det tidigt att börja redan nu, men det gäller väl att vara ute i god tid. Vill såklart ha ett sommarjobb som har med hästar att göra, allra roligast skulle det vara om jag kunde hamna i ett utbildningsstall för ponnyer, men ska jag vara ärlig har jag inga större förhoppningar om att det kommer bli så. Konkurrensen om hästsommarjobben är stenhård, hur bra man än försöker låta (utan att ljuga) är det svårt att sticka ut från mängden av stalltjejer.

Förmodligen lär jag inte få ett hästrelaterat sommarjobb över huvud taget, om jag ska vara realistisk. Men drömma, det går ju alltid.

Och råkar du behöva en sommarjobbare kan du ju lämna en kommentar i bloggen så hör jag av mig ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0