En av de första tävlingarna jag var med i



Första gången jag tävlade var med min dåvarande sköthäst. Jag var väl kanske 10-11 år gammal och ponnyn var en B-ponny. Jag kan inte direkt säga att jag minns det så jätteväl, men ponnyn var pigg och jag flög av och gjorde en snygg vurpa en bra bit bort efter ett hinder. Det ska väl nämnas att jag inte hoppat så mycket före den tävlingen och jag hade väl inte direkt någon rutin att skryta med!

Ponnyn jag red då tävlas i alla fall flitigt nu med sin nuvarande ägare med en massa vinster och placeringar, så jag är stolt över att ha varit skötare på den! :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag läser! :D

2008-12-14 @ 20:02:43
Postat av: Nina

Vad härligt det ser ut att hoppa på snö. =)

2008-12-20 @ 17:22:19
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: petronella

häftigt att göra det på snö:) www.youtube.com veronica maiggo måndagsbarn:)

2009-01-31 @ 14:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0